ΟΔΗΓΕΙΣΤΕ ΤΟ WEB SITE ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE
Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 10 ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ GOOGLE ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΩΣ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΣΤΗΝ ''ΚΡΙΣΗ'' ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΓΕΙΩΣΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ!!!
Απαιτείται να συντρέχουν οι ακόλουθες 4 προϋποθέσεις:
1. Να έχετε ήδη ιστοσελίδα για την επιχείρηση σας , αν δεν έχετε θα πρέπει να την κάνετε ΄΄χτες''.
2. Να ανήκετε σε μια κατηγορία επαγγελματιών που το αντικείμενό τους να το ψάχνει ο κόσμος στο internet. Αν για παράδειγμα έχετε περίπτερο ή συνοικιακό μίνι μάρκετ ή μικρό κατάστημα παπουτσιών ή ρούχων τότε είναι χλωμά τα πράγματα και πρέπει να αναζητήσετε άλλες λύσεις. Αν όμως έχετε βιοτεχνία κεριών και κάνετε χονδρική πώληση ή αν κάνετε μετακομίσεις ή μεταφορές ή είστε αλουμινάς ή αν κάνετε τοποθετήσεις πλακάκια ή αν έχετε ξενοδοχείο κλπ τότε πρέπει να ξυπνήσετε από το λήθαργο και να κοιτάξετε ΑΜΕΣΑ να οδηγήσετε την ιστοσελίδα σας στην πρώτη 10αδα αποτελεσμάτων του google.
3. Να μπορείτε να έχετε τιμές ανταγωνιστικές και ποιοτικά προϊόντα ή υπηρεσίες. Τα χρόνια που πετάγατε ένα τούβλο στο κεφάλι του πελάτη και αν το έπαιρνε είχε καλώς .. περάσανε και πρέπει να τα ξεχάσετε!!!
4. Να ζείτε σε μια χώρα που ο ιντερνετικός σας ανταγωνιστής να κοιμάται τον ύπνο του δικαίου και να προσπαθεί με πατροπαράδοτες τεχνικές και μεθόδους να ανεβάσει τη δουλειά του. Σε αντίθετη περίπτωση τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ. Βέβαια κάποια στιγμή όλοι θα καταλάβουν την αξία του internet marketing, τουλάχιστον όμως μέχρι τότε δε θα υπάρχει πρόβλημα για αυτούς που το εκτίμησαν νωρίς.
Αν υπάρχουν οι παραπάνω προϋποθέσεις με την σωστή προώθηση ιστοσελίδων θα πετύχετε
όταν θα αναζητά κάποιος πληροφορίες για το αντικείμενο των δραστηριοτήτων σας στο Google
ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΝΟΝΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ*
(ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΜΕΣΩ ADWORDS)**
*φυσικά δεν εννοώ εδώ να βάζει κάποιος το όνομα της επιχείρησης σας και να βγαίνει πρώτος (αυτό ούτε βοηθάει αλλά και ούτε και το συζητάμε) αλλά να ψάχνει λέξεις-κλειδιά που περιλαμβάνονται στο αντικείμενο της επιχείρησης σας π.χ. ''ελαιόλαδο '' αν πουλάτε ελαιόλαδο ή ''φωτοτυπίες'' αν έχετε φωτοτυπείο ή ‘’ισπανικά΄΄ αν κάνετε μαθήματα ισπανικών κλπ
** σε καμία περίπτωση δε θέλω να πω ότι είναι κακό να βγαίνετε στην πρώτη σελίδα και μέσω ADWORDS, απλά αυτό το πληρώνετε ανάλογα με τα ‘’κλικ’’, και εμφανίζεστε μόνο όσο πληρώνετε ενώ με την προώθηση ιστοσελίδων και δεν πληρώνετε για ‘’κλικ’’ αλλά και οι χρήστες του internet εμπιστεύονται περισσότερο τα μη πληρωμένα αποτελέσματα που είναι και πιο διαχρονικά. Εξάλλου είμαστε οπαδοί του Internet Marketing που περιέχει πολύ περισσότερες μεθόδους προσέλκυσης επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας από αυτή για την οποία απλά μιλήσαμε σήμερα.
Προσπαθείστε να πετύχετε το παραπάνω είτε μόνος σας αν έχετε τις στοιχειώδεις γνώσεις κώδικα, αντλώντας ταυτόχρονα πληθώρα πληροφοριών για το πως γίνεται (είναι γεμάτο το internet) είτε αναθέτοντας σε κάποιον να το κάνει για λογαριασμό σας με θεμιτά μέσα όμως και χωρίς να προσπαθεί να εξαπατήσει τις μηχανές αναζήτησης, γιατί δυστυχώς υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο το οποίο και θα ήταν καταστροφικό για την ιστοσελίδα σας.
17 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ-TIPS ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΠΟΥ ΕΥΝΟΟΥΝ ΤΟ SEO (ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ):
- Domain Name: Διαλέξτε με προσοχή το domain που σας ενδιαφέρει και αν μπορείτε φροντίστε να αποτελείται από την λέξη κλειδί που σας ενδιαφέρει πιο πολύ, αλλιώς απλά ας την περιέχει μαζί με άλλη.
- Τίτλος Ιστοσελίδας: Απαραίτητα πρέπει να περιέχει τις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν (2-3 λέξεις θεωρείται ιδανικό)
- Περιγραφή (Meta Descriprion): αρχίστε την περιγραφή της ιστοσελίδας σας με την χρήση των λέξεων κλειδιών που χρησιμοποιήσατε και στον τίτλο και φροντίστε να σχηματίσετε μια πρόταση που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του ενδιαφερόμενου να κάνει ΄΄κλικ΄΄ στη σελίδα σας γιατί η περιγραφή εμφανίζεται στα αποτελέσματα των αναζητήσεων.
- Κείμενο – Content: Γράψτε πρωτότυπο κείμενο με καλή σύνταξη που να περιέχει τις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν στην πρώτη παράγραφο, στην μέση αλλά και στην τελευταία. Φροντίστε να γράφετε για το κοινό και όχι για για τις μηχανές αναζήτησης. Το πλούσιο κείμενο πάντα επιβραβεύεται τελικά.
- Βελτιστοποίηση εικόνων: για τις εικόνες του περιεχομένου σας χρησιμοποιείστε alt attribute δίνοντας περιγραφή που θα ενσωματώνει και τις λέξεις κλειδιά που θέλετε.
- Επικεφαλίδες – Tags H1-H6: χρησιμοποιείστε τις ενσωματώνοντας σε αυτές τις λέξεις κλειδιά που θέλετε με διαφορετικό τρόπο αν είναι δυνατό από αυτόν με τον οποίο συντάξατε τον τίτλο της ιστοσελίδας σας.
- Μeta Keywords: αν και είναι αμφιλεγόμενη η σημασία τους πλέον για τις μηχανές αναζήτησης ενσωματώστε κι εδώ τις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν για κάθε σελίδα και φροντίστε να περιέχονται στο κείμενο σας.
- Bold – Italic: τονίστε με αυτές τις εντολές προτάσεις σημαντικές του περιεχομένου σας που εμπεριέχουν τις λέξεις κλειδιά.
- Anchor text: αγκυρώστε τις λέξεις κλειδιά που θέλετε δημιουργώντας συνδέσμους στο περιεχόμενο των ιστοσελίδων σας.
- Αρχείο Robots.txt: δημιουργείστε και δώστε με τροποποιήσεις κατάλληλη πρόσβαση μέσα από αυτό στα robots των μηχανών αναζήτησης.
- Δημιουργία sitemap.xml: ώστε να είναι ενήμερες οι μηχανές αναζήτησης για όλες τις σελίδες σας αλλά και να είναι εύκολα πλοηγήσιμες από τον επισκέπτη.
- Flash effects – Java scripts: αποφύγετε την χρήση τους αν μπορείτε απλά επειδή δεν ‘’διαβάζονται’’ από τις μηχανές αναζήτησης.
- Χρόνος φόρτωσης – Loading time: φροντίστε η σελίδα σας να μην είναι πάνω από 50 kb (ιδανικά κάτω από 30kb).
- Ανανέωση κειμένων: κάντε το όσο πιο συχνά μπορείτε γιατί παλιές ‘’σκονισμένες’’ σελίδες δεν συνίστανται για ενημέρωση κοινού.
- Διαφημίσεις: προβληθείτε σε όσο πιο πολλούς διαφημιστικούς καταλόγους μπορείτε.
- Εξωτερικοί σύνδεσμοι: φροντίστε (όσο και αν είναι δύσκολο) να αποσπάσετε σταδιακά συνδέσμους από άλλες ιστοσελίδες προς τη δικής σας δίνοντας ιδιαίτερη σημασία σε σελίδες από συναφές περιεχόμενο.
- Εγγραφή σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Δημιουργείστε λογαριασμούς σε μέσα όπως Facebook, Twitter κλπ.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΑΣ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤA GOOGLE:
Ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δοθεί στα εξής 5 σημεία:
1. Απαιτείται η ίδια η εταιρεία να βγαίνει στην πρώτη 10αδα μη πληρωμένων αποτελεσμάτων για τη λέξη προώθηση ιστοσελίδων.
2. Ζητείστε επιπλέον δείγματα της δουλειάς της για άλλους πελάτες.
3. Ζητείστε έγγραφη εγγύηση επιστροφής χρημάτων αν δεν έχετε θετικό αποτέλεσμα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
4. Συζητήστε και βεβαιωθείτε ότι θα χρησιμοποιηθούν θεμιτά και εγκεκριμένα μέσα για να μην έχετε τιμωρία ή και αφανισμό της σελίδας σας από τους καταλόγους της Google. Μέσα όπως αγορά συνδέσμων από link farms, κρυφές λέξεις-σύνδεσμοι στο χρώμα φόντου κλπ δεν πρέπει σε καμμια παρίπτωση να χρησιμοποιηθούν διότι οι μηχανές αναζήτησης είναι πολύ εύκολο πλέον να τα αντιληφθούν.
5. Τέλος να είναι ανταγωνιστικές οι τιμές της γι αυτό που σας προσφέρει.